תקנון האתר

תקנון האתר
 
אתר חברת טרופיק (להלן בהתאמה: "האתר"; "החברה") הינו חנות וירטואלית ברשת האינטרנט למידע ומכירת מוצרים, כגון: סלסילות ומגשי פירות טריים ויבשים, מארזי שוקולד ויין, מתנות, מוצרים נלווים ועוד.

תנאי השימוש באתר:

האתר נועד לקבלת מידע אודות המוצרים והשירותים וביצוע הזמנות בלבד.

חזקה על כל משתמש באתר לצורך קבלת מידע ו/או קניה כי קרא את התקנון והוא מסכים לתנאי השימוש האמורים בו.

אין לשכפל, להעתיק, לפרסם, להפיץ לצד ג' ו/או לעשות שימוש כלשהו בכל מידע שניתן באתר ללא אישור מפורש מראש ובכתב מבעלי החברה, והחברה שומרת על כל ומלוא זכויותיה בקשר לכך.

כל אתר אשר יפרסם תוכן מאתר זה מתחייב לקבל קודם לכך את הסכמת החברה מראש ובכתב בלבד. מובהר כי החברה תנקוט בכל אמצעי חוקי העומד לרשותה על מנת להגן על זכויותיה בעניין זה.

 

מדיניות ההזמנות:

ניתן לבצע הזמנות באתר בתנאי שכרטיס האשראי הינו על שמו של הרוכש או בתנאי שהרוכש קיבל הרשאה מפורשת לכך מבעל הכרטיס לעשות שימוש באתר כאמור.

ההזמנה תתקבל ותאושר רק לאחר קבלת אישור לביצוע העסקה מאת חברת האשראי של הרוכש.

לאחר קבלת ההזמנה אצל החברה, הרוכש יקבל אישור על קבלת ההזמנה באמצעות הדוא"ל.

לא ניתן לרכוש מוצרים נלווים בלבד, אלא רק כחלק מהזמנת סלסלה או מגש פירות / ירקות.

המחירים, המוצרים, המבצעים והנחות המפורטים באתר כפופים לשיקול דעתה הבלעדי של החברה והחברה רשאית לשנותם מעת לעת על פי שיקול דעתה כאמור.

בכל במקרה בו אזל אחד המוצרים שהוזמנו ע"י הרוכש, החברה שומרת לעצמה את הזכות להציע לרוכש חלופה במחיר דומה או זהה. סרב לכך הרוכש – תבוטל ההזמנה.

התמונות באתר הינן להמחשה בלבד וידוע הרוכש כי סוגי הפירות משתנים בהתאם לעונות השנה.

 

מדיניות המשלוחים:

החברה תספק שירותי משלוח בהתאם למפת החלוקה של החברה ולאחר קבלת אישור טלפוני או בכתב להוצאת המשלוח.

הזמנות תתקבלנה באתר או בטלפון בימי חול עד השעה 16:00 ובימי שישי וערבי חג עד השעה 13:00 הזמנות שיתקבלו במסגרת המועדים הנ"ל, יסופקו ליעד המבוקש בהתאם למפת החלוקה עוד באותו היום עד לשעה 22:00 ובימי שישי וערבי חג עד שעה לפני כניסת השבת.

 

הזמנות שתתקבלנה באתר או בטלפון לאחר המועדים הנ"ל, יסופקו ליעד המבוקש בהתאם למפת החלוקה למחרת היום(או ביום אחר לפי בקשת הרוכש) עד לשעה 22:00, ובימי שישי וערבי חג עד שעה לפני כניסת השבת.

 

 

הגיע השליח ליעדו, והתברר כי חלה טעות בכתובת המשלוח אשר צוינה ע"י הרוכש ו/או בכל מקרה בו המקבל אינו נוכח בכתובת המצוינת בתעודת המשלוח, כי אז:

במידה והכתובת הנכונה והמעודכנת הינה באותה עיר, הרוכש יחויב בדמי משלוח נוספים בסך 20 ₪, אשר ייגבו ע"י השליח בעת ההגעה ליעד או ע"י חיוב כרטיס הרשאי של הרוכש לפי בחירתו.

במידה והכתובת הנכונה והמעודכנת הינה בעיר אחרת כלשהי, הרוכש יחויב בדמי משלוח נוספים בהתאם למחירון הנהוג בחברת השליחויות.

**בכל מקרה החברה שומרת לעצמה הזכות להחזיר את המשלוח לחנות החברה (בכתובת הפלד 21 חולון) לצורך איסוף עצמי או להוציאו בקו חלוקה אחר. בכל מקרה מסוג זה, החברה מסירה מעצמה אחריות לטריות המוצר במקרה של מוצרים טבעיים, ולרוכש לא תהיה כל טענה בקשר לכך כלפי החברה.

 

 

 

מדיניות ביטול הזמנה:

ניתן לבטל הזמנה אשר תואמה לאותו יום כאמור לעיל, וזאת עד שעה אחת ממועד קבלת ההזמנה אצל החברה. ניתן לבצע את ביטול ההזמנה בטלפון שמספרו 03-7788808 או באמצעות  פקס שמספרו 03-7788806, והכל במסגרת שעות הפעילות של החברה (ימים א-ה 8:00-18:00, יום ו' וערבי חג 8:00-13:00).

הזמנה אשר תואמה ליום אחר יש לבטל עד יום לפני ההזמנה ולא פחות מ 8 שעות טרם המועד שנקבע לאספקה כמפורט בהזמנה. במידה והביטול יבוצע בתוך פחות מ 8 שעות טרם המועד שנקבע לביצוע ההזמנה, יזוכה הרוכש בשיעור של 50% משווי העסקה. על אף האמור לעיל, בכל מקרה בו יצא המשלוח ליעדו, לא תבוטל העסקה ולא יינתן החזר כספי כלשהו בגין הרכישה.

 

תשלום בגין המוצרים:

המחירים המוצגים באתר הינם כוללים מע"מ (אלא אם כן ציון אחרת במפורש) והתשלום מתבצע באמצעות הזנת פרטי כרטיס אשראי אשר יחויב בסמוך לאספקת המוצרים ליעדם. כמו כן, על הרוכש להזין את פרטיו האישיים, את פרטי המקבל ופרטי ההזמנה.

בעלי האתר/החברה לא יהיו אחראיים בכל מקרה בו נתוני כרטיס האשראי לא ייקלטו בכל סיבה שהיא.

 

אבטחת האתר:

האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול אבטחה SSL. כלל הפעולות באתר לרבות פרטי הרוכש מועברים דרך פרוטוקול זה למחשב החברה ולחברת האשראי

החברה מתחייבת שלא להעביר נתוני הרוכש לצד ג'.

 

אחריות החברה:

החברה עושה כל שביכולתה ע"מ שכלל מוצריה יהיו טריים ובאיכות גבוהה ככל הניתן.

במקרה של תלונה על טריות המוצר ו/או טיבו, הרוכש זכאי לפנות לחברה וזו תבדוק את תלונתו.

התלונה (הנוגעת לטריות המוצר ו/או טיבו) תגיע לחברה בחלוף שעתיים ממועד קבלת המשלוח לא תטופל או תטופל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה. בכל מקרה אחר בו תמצא תלונת הלקוח מוצדקת, החברה תהא רשאית (אך לא חייבת)להחליף את המוצר במוצר אחר או לחילופין לזכות את הרוכש בגין המוצר (לא כולל דמי משלוח), וזאת לאחר שליחת המוצר חזרה לחברה.